Известие

Collapse
No announcement yet.

Багажник - бушон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mitaka3228 Покажи съобщение
    мда отворих го от 10-тия път.. ха надолу, ха нагоре и прещрака и взе че стана. Аз се бях ошашавил вчера понеже ми го направи тоя номер в Плевен и докат се върна до Русе се надявах да не ме спрат, че какво да им кажа на куките ако искат да отворя багажника
    Значи ключалката погледни и също за всеки случай повдигачите на багажника - намират се в двата края
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
      Oправено.... ако на някои не му се дават 40 - 50 лв на ония в Ванто ... процедурата е безкрайно лесна и отнема 15 мин и 20см жичка и 10 лв(щото аз съм схванат в ръцете иначе сам щях да си го направя)... поне при мене беше една жичка само проблема а и някой беше майсторил по нея вече ама много некадърно и се беше скъсала....
      Първо спря да работи електрическото щракване при леко завъртване на ключа,а сега спря да се отваря и с копчето.Какъв цвят кабел да търся за ключалката ако се сещате и закакво ли отказа да се отваря от ключа?Да не би проблема да е в ключалката а не в прекъснати кабели.Да не разтварям на празно а да измеря дали копчетоо дава импулс на кабела.А и левия габарит който е на капака на багажника не свети и той.
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

      Comment


      • #18
        Колега сменяй всичките кабели наведнъж за да не си играеш много скоро отново ,щото аз така не ми светеше лампата в багажника и смених само тази жица и след няколко дни отново правих същата процедура .Като извадих целия сноп от гуменото гофре всички жици бяха жестоко напукани отрязах целия сноп и го възстанових по цветове като гледаш едните спойки да останат в купето а другите в капака /там където има спойки да са неподвижни жиците/ и забравяш за този проблем !
        Alfa romeo 156 1.8TS
        Alfa romeo 166 2.0TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от iliata68 Покажи съобщение
          Колега сменяй всичките кабели наведнъж за да не си играеш много скоро отново ,щото аз така не ми светеше лампата в багажника и смених само тази жица и след няколко дни отново правих същата процедура .Като извадих целия сноп от гуменото гофре всички жици бяха жестоко напукани отрязах целия сноп и го възстанових по цветове като гледаш едните спойки да останат в купето а другите в капака /там където има спойки да са неподвижни жиците/ и забравяш за този проблем !
          Taka е правилно но моите на са напукани.Видимо са здрави.За това не мога да взема решение от къде да започна.
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

          Comment


          • #20
            Като ги мърдаш насам натам прекъсва ли, щото може да не се е напукало още ама вътре някъде да прекъсва пробвай да размърдаш всичко там .
            Alfa romeo 156 1.8TS
            Alfa romeo 166 2.0TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от iliata68 Покажи съобщение
              Като ги мърдаш насам натам прекъсва ли, щото може да не се е напукало още ама вътре някъде да прекъсва пробвай да размърдаш всичко там .
              С това започнах.За това питам за цветовете на кабелите.Днес вече бяха първите ядове-мамка му....Затворих багажника и ключовете вътре.Добре,че оставили дупка за ските и една тел та да хвана ключа.
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

              Comment


              • #22
                Нямам спомени за цветовете кое какво беше щото аз ги сменях цвят по цвят всичките,трябва да отвориш схеми брат. Успех и здрави нерви!
                Alfa romeo 156 1.8TS
                Alfa romeo 166 2.0TS

                Comment


                • #23
                  колеги аз така и не разбрах дали има бушон за багажника ако някои знае каде е да каже

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от anton.mudev Покажи съобщение
                    колеги аз така и не разбрах дали има бушон за багажника ако някои знае каде е да каже
                    Има - под дясната кора на багажника, не съм 100% сигурен, ама по спомен мисля, че беше втория. На мен ми беше нагоряло релето, а бушона си беше здрав.
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #25
                      Има реле и предполагам бушон в багажника Аз имах проблеми с електричеството по седалките и вадих всички релета в багажника Вадих ги с една отверка че не излизаха и още първото или второто реле откъм купето като го вадех без да искам омасих две от крачетата му и чух ключалката на багажника да прещраква Най вероятно то е за багажника и може да има проблем с окисляване Моят проблем за седалките също беше окислени крачета на релето което е някъде пак там в багажника
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                      Comment


                      • #26
                        Сега като се загледам в багажника на новата ми придобивка виждам,че плафона светва около 30сек след отваряне на багажника.Защо ли?
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                        Comment


                        • #27
                          Според мен трябва времето да е малко повече и след това угасва с цел икономия на ток Примерно се налага да оставиш колата с отворен багажник по някаква причина за по дълго време плафона няма копче за изключване Така поне при мен е и с АЦС Като угася колата и оставя радиото да работи след 20-30 минути ако не пипам нищо по АЦС той угасва Плафоните в купето ако държиш по дълго време отворена врата също изгасват
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                          Comment


                          • #28
                            мерси за сега ще пробвам да видя каде какво има и ще пиша пак

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
                              Има реле и предполагам бушон в багажника Аз имах проблеми с електричеството по седалките и вадих всички релета в багажника Вадих ги с една отверка че не излизаха и още първото или второто реле откъм купето като го вадех без да искам омасих две от крачетата му и чух ключалката на багажника да прещраква Най вероятно то е за багажника и може да има проблем с окисляване Моят проблем за седалките също беше окислени крачета на релето което е някъде пак там в багажника
                              Какъв проблем си имал?С подгрева ли и кое реле/бушон/ е?
                              10х
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                                Какъв проблем си имал?С подгрева ли и кое реле/бушон/ е?
                                10х
                                Не ми работеше подгрева на шофьорската седалка Прегледах всички бушони под кормилото и бушоните и релетата в багажника След тези процедури спряха да се местят седалките Отидох при електричар и той намери по схема два бушона и реле в багажника за местенето на седалките Релето беше окислено и кат съм ги вадил после не е дало добър контакт Почисти го и тръгнаха седалките Казах му за подгрева на моята седалка и той каза че релето и бушона или бушоните са в багажника но най-вероятно другаде има проблем Премери кабелите под седалката и вярно ток имаше Явно ми е прекъснат кабела в седалката който е и най често срещаният проблем Настрани съм от колата и немога да си спомня кое беше релето Утре ще ги поогледам и може би ще си спомня 100 процента са в багажника
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                                Comment

                                Working...
                                X